آموزش

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 آبان 1399ساعت 7:30  توسط kavoosifar 

نکات مهم طراحي سايت

طراحي وب سايت از يک سري اصول استاندارد پيروي مي‌کند که رعايت آن موجب بهبود عملکرد سايت در ارتباط با کاربران مجازي مي‌شود. در اين مقاله شما را با نکات مهم طراحي سايت و طراحي پورتال آشنا خواهيم کرد.

تعداد بازديدکنندگان هر وب‌سايت به راحتي قابل مشاهده است و هر بازارياب مي‌داند که چه مقدار ترافيک دريافت مي‌کند. اما آنچه پس از آن اتفاق مي‌افتد به وضوح آشکار نيست.

به همين دليل نکات طراحي سايت سخت است و تحت تاثير عوامل زيادي قرار دارد. حتي پس از انجام دادن 1000 پروژه موفق وب براي ما دشوار است که بدانيم چه چيزي به بهترين وجه کار مي‌کند.

چيدمان ساختاري وب‌سايت

وب‌سايت درواقع شامل دو چيز است، ظرف و محتوا.

ظرف وب‌سايت نيز شامل دو چيز است: ساختار و سبک.

ابتدا با ساختار شروع مي‌کنيم که نکات آن درباره چيدمان صفحه است.

پيشنهاد وب رمز: تکنيک‌هاي طراحي سايت

?.اهرم سلسله مراتبي بصري

هر صفحه داراي سلسله مراتب بصري است. اگر با مفهوم اين عبارت آشنا نيستيد ما تعريف آن را در اينجا براي شما آورده‌ايم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصري استفاده مي‌کنند تا توجه بازديدکنندگان را به سوي عناصر مهم هدايت کنند. طرح وب شامل موقعيت (بالا و پايين صفحه)، اندازه‌ها (بزرگ يا کوچک)، تصاوير (ويديو، تصاوير، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضاي سفيد) است.

?.استفاده از يک عنوان توصيفي و کليدي در صفحه اصلي

عنوان در بالاي صفحه اصلي قرار دارد و مي‌تواند توصيفي يا غيرتوصيفي باشد. در صورت توصيفي نبودن بازديدکننده ممکن است نتواند به اولين سوال خود يعني «آيا من در جاي مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنين عنوان توصيفي براي استفاده از کلمه کليدي هدف و نشان دادن ارتباط است. بسياري از بازاريابان يک عنوان زيرکانه يا مبهم مي‌نويسند. اما روشن و واضح بودن عنوان يک روش هوشمندانه‌تر است. بهتر است به جاي نوشتن يک عنوان جالب اما مبهم يک عنوان توصيفي بنويسيد.

?.فراخواني براي اقدام را در بالاي صفحه قرار ندهيد

بازديدکنندگان ممکن است وقت بيشتري را در صفحه وب‌سايت شما بگذرانند اما اين بدان معني نيست که آماده اقدام و يا خريد هستند. فراخواني براي اقدام معمولا در پايين صفحه انجام مي‌شود.

طي يک تحقيق که 25 ميليون بازديدکننده را مورد تجزيه و تحليل قرار داد دريافتيم که بيشتر درگيري‌ها در زير صفحه اتفاق مي‌افتد. تنها به اين دليل که محتواي موجود در بالاي صفحه قابل مشاهده است لزوما به اين معنا نيست که موثرترين مکان براي فراخواني مخاطب است.

?.يک صفحه طولاني بسازيد که به تمام سوالات بازديدکنندگان پاسخ دهيد

پيکسل‌هاي بيشتر يعني فضاي بيشتر براي پاسخ به سوالات، پرداختن به اعتراضات و افزودن شواهد حمايتي. اگر بازديدکننده پاسخي براي يک سوال مهم پيدا نکند به راحتي تا پايين صفحه حرکت مي‌کند و زماني که راضي شد خواندن را متوقف مي‌کند.

?.نمايش يک چيز در يک زمان مشخص

چيزي که معمولا بيشتر مشتريان در هنگام شروع پروژه طراحي وب به ما مي‌گويند معمولا اين جمله است: «من يک طراحي تميز و مدرن را دوست دارم.». بازديدکنندگان فضاي آشفته را دوست ندارند. درواقع آن‌ها فضاي سفيد را دوست ندارند بلکه پيچيدگي بصري کم را دوست دارند.

در سال 2012 گوگل تصميم گرفت که بداند چه وب‌سايت‌هايي از نظر بازديدکنندگان زيبا هستند. اين يک مطالعه درمورد سادگي با يک نام بسيار پيچيده بود: «نقش پيچيدگي بصري و نمونه‌سازي اوليه درمورد برداشت اول از وب‌سايت‌ها: تلاش در جهت درک احکام زيبايي‌شناسي».

آن‌ها در اين تحقيق دريافتند که طرح‌هاي پيچيده کم‌تر به عنوان زيبايي درک مي‌شوند.

منبع : https://tinyurl.com/yxq2cpta

 

 

 

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 آبان 1399ساعت 0:35  توسط kavoosifar 

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يکي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي که تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي که باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال کنيد مطمئنا يکي از تجهيزاتي که نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند که اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري کند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها ترکيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است که اين اجزا با استفاده از يک اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يک درزگير اوليه و يک درزگير کمکي در ساختار اين پنجره ها سبب شد که پنجره هاي دو جداره کاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد که با هوا پر شده است.

همان طور که در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملکرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملکرد پنجره هاي دو جداره سبب کاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يک ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراکم هواي سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد کنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يکي از پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحکم است و تغيير شکل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است که ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و کنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يکديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذکر است بدانيد نکته اي که در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شکل و يا قوطي شکل در داخل پنجره است. چرا که پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحکامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شکل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحکام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، کشويي، فولکس واگني و آکاردئوني اشاره کرد. نکته ديگري که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است که در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينکه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمکتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده کرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شکل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند که با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يک لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولکس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به کار رفته است که سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مکانيکي، مدل اتوماتيک و مدل فول اتوماتيک شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولکس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار کمي اشغال مي کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يکي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف کنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط کار،  کمک به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينکه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا که مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممکن نصب کنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر کنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد که داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يکي از مهم ترين معيارها براي اين افراد کسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است که در اين راستا بايد بدانيد فاکتورهاي مختلفي تعيين کننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند که شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل کار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن کيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشکلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن کامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب که سبب کارکرد بد پنجره ها و ايجاد مشکل براي ان ها مي شود که سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشکلي مواجه شديد و به دنبال تعميرکاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي که براي خريد اين پنجره ها صرف کرده ايد بايد يک تعميرکار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميرکار متخصص و حرفه اي برويد که هم داراي مدارک آموزشي معتبر و هم تجربه کاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براين کيفيت کار و قيمت مناسب و عملکرد سريع از ديگر ويژگي هايي است که بايد يک نصاب و تعميرکار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شرکت هاي مختلفي متشکل از نصابان و تعميرکاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند که آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين کيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در کليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 18 آبان 1399ساعت 5:35  توسط kavoosifar 

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

zp5_m3.jpg

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر ، دانش آموزان براي گرفتن نتيجه قابل قبول به دنبال راهي براي دستيابي به هدف شان هستند. يکي از راه‌هايي که اين امر را براي آنها ساده‌تر مي‌کند دي وي دي هاي آموزشي است که راه را تا حد امکان براي دانش‌آموزان هموار مي کند. اما اينکه کدام دي وي دي و کدام موسسه آموزشي اين کار را براي دانش آموز مي کند نياز به بررسي دارد .

موسسه حرف آخر با استفاده از پويانمايي و الگوهاي مورد استفاده خود راه را براي دانش آموزان هموار کرده و دانش آموزان با استفاده از دي وي دي هاي موسسه حرف آخر به اهداف خود مي رسند. در اين مقاله به ?? دليل براي چرايي انتخاب موسسه ما نسب موسسات ديگر ارائه مي شود.

معرفي دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با پوشش دادن تمام مطالب کنکور سراسري در هر درسي دانش آموز را از هر منبع ديگري بي نياز مي کند. دي وي دي هاي موسسه حرف آخر و آموزش اساتيد حرف آخر جاي هيچگونه پرسش و سوالي براي دانش آموزان باقي نمي گذارد و تمام ابهامات ذهني را برطرف مي‌کند. موسسه حرف آخر در تمام دروسي که ارائه داده است آموزش منحصر به فرد خود و الگوهاي فوق العاده خود و اساتيد برترش را به دانش‌آموزان عزيز آموزش مي‌دهد و آنها را در اين مسير هدايت مي‌کند. موسسه حرف آخر براي دروس عمومي و تخصصي زير پکيج هاي خاص خود را ارائه مي دهد:

  • دين و زندگي
  • عربي
  • ادبيات
  • زبان انگليسي
  • زيست
  • رياضي
  • فيزيک
  • شيمي

10 دليل برتري دي وي دي هاي موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات

ادبيات حرف آخر

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر پکيج ادبيات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظري جمع آوري شده است. ادبيات داراي ضريب ? مي باشد و از مهم‌ترين دروس عمومي محسوب مي‌شود. پکيج‌هاي ادبيات کنکور حرف آخر ويژگي‌هاي زير را دارند:

  • تدريس فوق العاده بخش واژگان ادبيات به روش خارق‌العاده شهر ادبيات
  • استفاده از انيميشن ‌هاي داستاني و شخصيت‌پردازي
  • درگير کردن همزمان هر سه عامل يادگيري يعني ذهن و گوش و چشم براي افزايش ماندگاري لغات و املاي کلمات در ذهن
  • استفاده کامل از هر دو نيم کره ي مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • پوشش تمامي تست‌هاي کنکور سراسري سال‌هاي اخير و بيان روش‌هاي تست زني با مهارت‌هاي ويژه و حرفه اي
  • آموزش دادن لغات به وسيله ي انيميشن‌هاي داستان محور
  • پوشش کامل مبحث هاي قرابت معنايي با کمتر از ? ساعت تدريس به کمک انيميشن
  • معرفي کردن روش قفل‌گذاري براي آموزش و يادگيري مبحث هاي آرايه‌هاي ادبي
  • آموزش به صورت همزمان مباحث املا و واژگان به صورت موازي براي صرفه‌جويي در وقت دانش‌آموزان عزيز
  • مطرح کردن سوالات تاليفي از سوي استاد منتظري

عربي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

محمد واعظي حرف آخر براي درس عربي بهترين نکات خود را در قالب پکيج هاي موسسه حرف آخر به دانش آموزان ارائه داده است. دي وي دي پکيج عربي موسسه حرف آخر شامل نکات زير است:

  • آموزش عربي با روش هاي تخصصي و خاص به منظور يادگيري بدون فراموشي کلمات عربي توسط اين استاد بزرگوار.
  • يادگيري راحت و آسان عربي کنکور سراسري با ماندگاري بالا در ذهن به وسيله شهودي‌سازي مطالب
  • تفهيم جامع و عميق موضوعات عربي کنکور سراسري با ارائه نقشه راه‌هاي مفيد و منحصربه‌فرد توسط استاد محمد واعظي
  • مرور مطالب قبلي جهت يادگيري بهتر و بيشتر مباحث جديد
  • آموزش پرانرژي و دلسوزانه استاد محمد واعظي
  • پوشش همه ي مبحث هاي عربي کنکور سراسري فقط در ?? جلسه و در ?? ساعت
  • بررسي تشريحي تست‌هاي ترکيبي از مباحث مختلف
  • رمزگذاري موضوعات و بررسي همه ي تضادهاي عربي کنکور سراسري
  • استفاده همزمان از دو نيم‌کره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • آموزش حل تست‌هاي پيچيده درک مطلب با سرعتي باورنکردني

دين و زندگي حرف آخر

پکيج دي وي دي آموزش درس دين و زندگي موسسه حرف آخر، توسط عليرضا يوسفيان‌پور يکي از مدرسان موسسه حرف آخر تدريس مي‌شود. اين پکيج شامل ويژگي‌هاي زير است :

  • يادگيري کل درس دين و زندگي کنکور با استفاده از 14 الگو استاد يوسفيان‌پور
  • تسلط همه جانبه به درس دين و زندگي کنکور در کمتر از 1 هفته
  • استفاده از انيميشن‌سازي و تدريس مباحث با کمک تصاوير پويا جهت آموزش مطالب به صورت عميق
  • آموزش سريع و بدون دردسر تمام آيات و متن کتاب درسي دين و زندگي کنکور بدون حفظ کردن مطالب
  • حل مفهومي و گزينه به گزينه تست‌هاي متنوع و جامع توسط استاد يوسفيان‌پور
  • يادگيري درس دين و زندگي کنکور در کمترين زمان با ?? ساعت تدريس
  • استفاده همزمان از دو نيم‌کره راست و چپ مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ کردن قسمت‌هاي مورد نياز
  • ارائه کامل مفاهيم و بررسي و تحليل خط به خط کليه محتواي کتاب دين و زندگي در قالب الگو
  • مطابقت ?? درصدي دي وي دي کنکور دين و زندگي با سوالات سال 97 و مطابقت ??? درصدي با کنکور 98

زبان انگليسي حرف آخر

موسسه حرف آخر براي درس زبان انگليسي يک  پکيج دي وي دي آموزش کنکور کامل ارائه مي‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوري با استفاده از اين پکيج‌ها به راحتي يک درصد ??? و رتبه عالي در کنکور مي توانند کسب کنند. ويژگي هاي دي وي دي هاي زبان موسسه حرف آخر:

  • يادگيري و آموزش تمام کلمات Vocabulary زبان با کمک پويا نمايي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • استفاده از سيستم يادگيري دو نيم‌کره مغز جهت به خاطر سپردن بيش از ???? کلمه
  • تدريس کامل کلمات خارج کتاب هاي درسي با سابقه مطرح شدن در کنکور
  • آموزش کامل زبان انگليسي کنکور در حدود ?? ساعت به صورت پويا نمايي
  • آموزش حل رگباري سوالات زبان انگليسي کنکور سراسري
  • ارائه نقشه هاي راه‌ قدرتمند و کامل جهت بيان مفاهيم اصلي و پايه اي زبان انگليسي
  • استفاده همزمان از دو نيم کره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • کمک به حل سوالات Reading و درک مطلب بدون خواندن متن
  • بررسي گام به گام هر درس و آموزش تمام مباحث زبان انگليسي براي تسلط کاملتر
  • پوشش کامل گرامر زبان با راه و روش هاي ويژه با ماندگاري بالا در ذهن

رياضي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

حتما در درس رياضي همه نام عبدالرضا منتظري برايمان آشناست. استاد منتظري ، موسس مجموعه ي حرف آخر، به همراه استاد قاسمي پکيج رياضي کنکور سراسري حرف آخر را تدريس و گردآوري نموده اند. دي وي دي هاي اين پکيج داراي اين ويژگي ها هستند :

  • آموزش درس رياضي به کمک روش فراواني تجمعي و تدريس پينگ پنگي توسط اساتيد بزرگوار عبدالرضا منتظري و مهران قاسمي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تدريس رياضي کنکور سراسري با استفاده از پويا نمايي هاي ابداعي و منحصربه‌فرد
  • بررسي دام‌هاي آموزشي رياضي کنکور و راه‌هاي رد شدن از آن‌ها
  • بررسي تک به تک گزينه هاي تست‌هاي کنکور سراسري چند سال اخير
  • تدريس پر انرژي استاد منتظري جهت ايجاد انگيزه و رغبت در دانش‌آموز
  • آموزش رياضي با الگوهاي مبتکرانه ي متعدد مانند الگوي بادبادک، الگوي تيرانداز، روش سيبا و
  • بوجود آوردن تجسم فوق العاده قوي در ذهن داوطلب از شکل توابع به منظور حل تست‌هاي مربوط به آن‌ها
  • پوشش کامل تمامي مباحث رياضيات کنکور سراسري
  • پيش‌بيني سوالات کنکور سراسري سال‌هاي آتي با سابقه تطابق بي نظير
  • پايين بودن مدت زماني کلاس با توجه به حجم کامل و جامع دروس و مباحث مختلف

فيزيک حرف آخر

اهميت درس فيزيک در کنکور سراسري چه رياضي چه تجربي فوق العاده زياد است.اين پکيج توسط استاد خلاق پيمان کاميار حرف آخر تدريس شده است. يکي از بزرگترين و بهترين منابع کنکور سراسري براي اين درس با اهميت پکيج فيزيک کنکور حرف آخر است که شامل ويژگي هاي زير است:

  • تدريس کامل مباحث فيزيک توسط استاد بزرگوار پيمان کاميار در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تحليل مطلب هاي دشوار با شکل و بررسي متن کتاب درسي به صورت موشکافانه و دقيق
  • بدست آوردن يک الگو و نقشه راه از تعداد زيادي فرمول
  • تدريس همه مفاهيم با بهره‌گيري از تجسم ذهني به منظور درک کامل مطالب و مفاهيم.
  • آموزش روش‌هاي سريع تست زني
  • آموزش فيزيک با ايجاد درک پايه‌اي از مطالب
  • استفاده از نقشه راه براي حل تمام مسائل کنکور سال‌هاي اخير
  • تدريس فيزيک به صورت پرسش دو نفره جهت رفع ابهامات احتمالي داوطلبان
  • ارائه روش‌هاي جديد براي حل سريع‌ مسائل دشواري مانند کشش نخ و
  • يادگيري فيزيک کنکور در کمترين زمان ممکن در عين جامع و کامل بودن پکيج

شيمي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

شيمي يکي از دروس تخصصي و مهم دانش آموزان کنکوري است که هم داراي مسائل سخت و طولاني است و هم مفاهيم آن به سختي در ذهن ما جاي مي گيرند. اما با استفاده از پکيج شيمي کنکور حرف آخر زير نظر غلام حسين شيرواني حرف آخر مي توانيد تمام اين مشکلان را حل کنيد و به درصد فوق العاده اي برسيد. شيمي کنکور حرف آخر داراي ويژگي هاي زير است:

  • تدريس کامل شيمي کنکور توسط دکتر غلامحسين شيرواني دکتراي شيمي آلي
  • تفهيم عميق مطالب غير قابل درک درس شيمي کنکور
  • پوشش مطالب شيمي با چندين الگوي ساده براي تمام سوالات شيمي در کنکور سراسري
  • آموزش تمامي مباحث حجيم و سنگين شيمي با نقشه راه
  • بررسي تمامي گزينه هاي تست‌هاي سراسري چند سال اخير
  • تسلط بر مفاهيم شيمي و پاسخگويي به انواع تست‌ها در کمتر از يک دقيقه
  • تدريس پر انرژي استاد غلامحسين شيرواني جهت ايجاد انگيزه و رغبت براي دانش آموزان کنکوري
  • آموزش محاسبات سريع شيمي براي افزايش سرعت تست زني در کنکور
  • تدريس تمامي مسائل شيمي در ?? جلسه، يعني در ? روز
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ کردن قسمت‌هاي مورد نياز و مهم

زيست حرف آخر (دي وي دي هاي موسسه حرف آخر)

از مهم ترين دروس رشته تجربي مي توان به زيست شناسي کنکور سراسري اشاره کرد. اين درس با ضريب بالا مي تواند سرنوشت دانش آموزان را در کنکور سراسري تعيين کند. از طرفي ترکيبي بودن اين درس کار را براي دانش آموزان مشکل کرده است. از نکات مثبت اين پکيج مي توان به اين نکات اشاره کرد:

  • استفاده از پويانمايي براي بالا بردن قدرت تسلط تست زني دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسري
  • ارائه نقشه راه‌هاي مفيد براي تفهيم و حل سوالات بسيار دشوارتر
  • ترکيب همه مطالب مرتبط کنکوري و بهره‌گيري از چندين الگوي علمي جهت افزايش قدرت تجزيه و تحليل دانش‌آموز
  • ايجاد فضاي آموزشي به صورت پرسش و پاسخ جهت برطرف شدن مشکلات دانش‌آموز
  • پويانمايي محتواي پکيج‌هاي آموزشي جهت بررسي عميق تصاوير و جداول و نمودارهاي کتاب درسي
  • آموزش عميق با بررسي خط به خط کتاب درسي براي تسلط خارق‌العاده دانش‌آموز
  • بيان عبارات صحيح و غلط مشابه با سوالات کنکور سال‌هاي اخير
  • تحليل مطالب دشوار با رسم شکل و بررسي متن کتاب درسي به صورت موشکافانه و ذره بيني
  • حل تست‌هاي مربوط به هر بحث پس از آموزش و تطابق با سوالات کنکور سراسري
  • ارائه روش ويژه براي حل سوالات ژنتيک و ايجاد تضمين براي پاسخ‌دهي صد درصدي سوالات آن

ما با ارائه قوي و تدريس هاي فوق العاده توسط بهترين اساتيد کشوري سعي در رساندن دانش آموزان به اهدافشان را داشته و موفقيت تک تک دانش آموزان سرزمينمان را آرزو منديم.

براي ارتباط با مشاورين ارشد و رتبه برتر موسسه حرف آخر با شماره 09129573833 تماس حاصل نموده تا با راهنمايي مشاورين مجموعه بهترين نتيجه را براي خود رقم بزنيد.

برگرفته از مقاله 10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر از سايت مرکزي حرف آخر

 

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 آبان 1399ساعت 18:15  توسط kavoosifar 

قوانين استفاده از چت روم

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته کردن افکار عمومي، تبليغ عليه منافع کشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان کاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي کاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شکلک ها و پيام ها باعث کندي روم مي شود و کاملا ممنوع ميباشد

تشکر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير که شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست که فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 آبان 1399ساعت 19:32  توسط kavoosifar 

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 5 آبان 1399ساعت 0:46  توسط kavoosifar 

نظرسنجي ارزيابي ميزان رضايت مشتريان (CSAT)

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

+ نوشته شده در  جمعه 2 آبان 1399ساعت 21:09  توسط kavoosifar 

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليکيشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يک قابليت حرفه اي که باعث ميشود تجربه کاربران به بهترين شکل ممکن شکل بگيرد.

استفاده از اين امکان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر کرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امکان از طريق افزونه پيامکي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امکانات استفاده کنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليکيشن انجام ميشود؟

پيامک Verification code يا همان کد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامکي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يک وبسايت يا اپليکيشن، از ارسال پيامک استفاده ميشودکه يکي از راه هاي قابل اطمينان کاربران است.

افزونه پيامکي اين امکان را فراهم ميکند که،بعد از ورود کاربر به سايت يا اپليکيشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامک تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين که پيامک با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست کاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد کاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامک از افزوونه پيامکي ووکامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يک سيستم اطلاع رساني پيامکي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامکي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به کاربران يک پيامک اطلاع رساني ارسال کنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تکميل خريد راحت شود.

ارسال پيامک بعد از تکميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامکي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد که براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دريافت يک کتاب الکترونيکي و … باشد که صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميکنند.

افزونه پيامکي، کار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميکند.اما استفاده از يک سامانه پيامکي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يک سامانه پيامکي، بررسي کنيد که يک تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

+ نوشته شده در  جمعه 2 آبان 1399ساعت 13:22  توسط kavoosifar